KONI Trackday Kit lengéscsillapító szett (1250-1001)

1 780 041 Ft

Különleges lengéscsillapító és sportrugó kombinációt, utcára és versenypályára. Kompromisszumok nélkül!

Cikkszám: 1250-1001

Jellemzők

Csomag tartalma

4 db KONI lengéscsillapító + 4 db H&R ültető rugó

Kompatibilis autók

  • Seat
    • Leon
      • Leon (5F) SC/ST, beleértve FR, Cupra 265 / 300 & 4Drive (13-09.19)
        • Beépítési oldal: Első és hátsó tengely
        • Ültetés az első tengelyen: 60 mm
        • Ültetés hátsó tengelyen: 50 mm
        • Az ületetés mértéke kisebb lehet azokon a járműveken, amelyek gyári sportfutóművel vannak szerelve.
          Az első és a hátsó lengéscsillapítók külsőleg állíthatók.
          Elől: menetes lengéscsillapító állítható rugólemezzel.
          Hátul: állítható magasságú.
        • Elől 1090 kg-os tengelyterhelésig megfelelő, hátul 1000 kg-os tengelyterhelésig megfelelő.
  • Volkswagen
    • Golf 7
      • Golf 7 GTI / GTD / Clubsport / R, beleértve 4-Motion (11.12-06.19)
        • Beépítési oldal: Első és hátsó tengely
        • Ültetés az első tengelyen: 60 mm
        • Ültetés hátsó tengelyen: 50 mm
        • Az ületetés mértéke kisebb lehet azokon a járműveken, amelyek gyári sportfutóművel vannak szerelve.
          Az első és a hátsó lengéscsillapítók külsőleg állíthatók.
          Elől: menetes lengéscsillapító állítható rugólemezzel.
          Hátul: állítható magasságú.
        • Elől: csak az eredeti Ø 55 mm-es lengéscsillapító házhoz megfelelő. Hátul: csak multi-link felfüggesztéssel szerelt autókhoz megfelelő. Elől 1090 kg-os tengelyterhelésig megfelelő, hátul 1000 kg-os tengelyterhelésig megfelelő.
      • Golf 7 Variant GTD, R & 4-Motion (05.13-06.19)
        • Beépítési oldal: Első és hátsó tengely
        • Ültetés az első tengelyen: 60 mm
        • Ültetés hátsó tengelyen: 50 mm
        • Az ületetés mértéke kisebb lehet azokon a járműveken, amelyek gyári sportfutóművel vannak szerelve.
          Az első és a hátsó lengéscsillapítók külsőleg állíthatók.
          Elől: menetes lengéscsillapító állítható rugólemezzel.
          Hátul: állítható magasságú.
        • Elől: csak az eredeti Ø 55 mm-es lengéscsillapító házhoz megfelelő. Hátul: csak multi-link felfüggesztéssel szerelt autókhoz megfelelő. Elől 1090 kg-os tengelyterhelésig megfelelő, hátul 1000 kg-os tengelyterhelésig megfelelő.

A kétezres évek elején a KONI bemutatta új lengéscsillapító technológiáját a Formula 1 versenysorozatban, majd ugyan ezt a technológiát kezdték el használni a GP2, GP3, Formula 3 és más versenysorozatokban is.

Mivel ezeknek a verseny szériáknak a maximális teljesítményre van szükségük a KONI egy speciális szeleprendszeres rendszert készített a versenysorozatok elvárásainak megfelelően. Az itt bevezetett speciális szelep rendszert fejlesztették tovább, ami a konkurens termékekhez képest finomabb beállítási lehetőségeket tett lehetővé. A konkurens márkák többsége ettől eltérő de egyszerűbb hagyományos megoldásokat alkalmaz.

A KONI most bevezeti ezeket a korábban csak a versenysportban használt megoldásokat a napi használatba is. A teljes lengéscsillapító és rugó csomag a TrackDay KIT alkalmas normál úton történő használatra is, de a speciális felépítés lehetővé teszi, hogy az ilyen rendszerrel szerelt autót a versenypályára is ki lehessen vinni, kompromisszumok nélkül. Széles tartományban, 64 előre definiált profilban (csillapítási görbében) képes működni ez a speciális lengéscsillapító.

A KONI és a H&R közötti együttműködés lehetőséget ad arra, hogy az autóját a lehető legjobban beállítsa mindkét használati módhoz.

A TrackDay készlet egy mono-csöves konfigurációt tartalmaz. Ez nagyon nagy oldalterhelést tesz lehetővé, kombinálva egy nagyon kemény lengéscsillapító beállítással, ami kötelező, ha valódi versenycsillapítókról van szó. 

Nyolc előre definiált beállítási lehetőség áll rendelkezésre, amelyek mind könnyen beállíthatók, és tesztelhetők. A legtöbb esetben ez egy ideálisabb megoldás mint a tűszelep-mechanizmust használó rendszerek, ahol mindkét irányban akár 40 kattintással lehet állítani a csillapítás mértékét. Ez az átlag felhasználót csak zavarba hozza, és gépi ellenőrzés nélkül nem is ad optimális eredményt.

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérjük, hogy engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. További információ

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close